Cinnamon 4X

Összeomlás szélén a postai csomagküldés, több hetes a csúszás

Black Friday, 11.11, Green Monday, és még sorolhatnám azokat karácsony előtti jeles napokat, melyek számolhatatlan csomagot indítottak útjukra. Útra keltek, aztán köszönik jól vannak. Valahol valamelyik raktárban, vagy még a szállító kamionon.

Egy postán dolgozó hölgy  tájékoztatása szerint 14 kamionra való csomag érkezett csak a Black Friday-kor, melyet nem képesek feldolgozni, mert kevesen vannak. Ezen kívül van még néhány kamion, amit nem is tudnak fogadni, mert fizikailag nem tudják kipakolni, egyszerűen azért, mert nincs hova. Minden tele van…

1080x675

Ma beszéltem az egyik budapesti elosztó központ illetékesével. Az ő tájékoztatása szerint a külföldi csomagokat ők is legalább egy hetes csúszással kapják meg –  igen, már tudom hogy miért, biztos valamelyik kamionon csücsülnek addig.

Magyarországon is egyre nagyobb teret hódít az e-kereskedelem. Nagyon úgy látszik erre a Magyar Posta egyáltalán nincs felkészülve.

Több csomagom  is úton van, vagy volt, csak néhány kiemelt a lebosszantóbbak közül:

Már több hete érzem, hogy itt valami nagy árulás van. Egy 24 órás gyorspostás üzleti levél, melyet Olaszországban adtak fel, 10 nap alatt érkezett meg a címzetthez, azaz hozzám.

Irodai papírárukat rendeltem, kivételesen Magyarországról. Ennek több hete. Három doboz, egy elkeveredett. Majd megkeresik, mert csak egyben lehet kézbesíteni. Több napi telefonálás után, úgy néz ki, hogy már legalább azt tudják, hogy hol van. Teljes a káosz. Majd hiszem ha látom…

Megmutatom ezt az USA-ból érkező csomag követési információját, mert nagyon tanulságos. Eszerint a csomagom az USA-ból ideért Magyarországra 1 hét alatt, 12.01-én. Ma 12.12-e van, csomag sehol. 🙁

zte-3

Értem én, tényleg. Biztos én is tehetek róla. Mi a csudának kellett egy külföldi vásárlós blogot indítanom? Csak meghozom az emberek kedvét az online vásárláshoz. Mi lesz ha az emberek tömegesen úgy gondolják, hogy megtakarítanak egy kis pénzt és külföldről vásárolnak?  Talán éppen lebeszélnem kellene mindenkit, ugyanis szegény postánk erre a hajszára igazán nincs felkészülve.

Pedig fizetünk, ez a szolgáltatás ugyanis nem ingyenes. Pénzbe kerül, nem is kevésbe.

Őszintén szólva tanácstalan vagyok a teendőket illetően. Várni kell, azt értem, de külföldi vásárlásnál nagyon sok helyen vissza kell igazolni a csomagot, mert kifutunk az időből, és már nem lehet reklamálni. Aztán se pénz, se csomag? A kárt ki fogja megtéríteni?

Ha visszaigazolom, nem jó, ha reklamálok nem jó. Mi a teendő? Tudja valaki a választ?

Mit kell tenni szerintem?

Imádkozni, hogy minden karácsonyi ajándék, dekoráció, üzleti levél, jókívánság időben megérkezzen a címzetthez. A postást meleg teával kínálni, hogy legalább rajta ne múljon, és ameddig a helyzet meg nem javul, lazító, nyugtató zenét hallgatni, mert be kell látni, mást úgysem tehetünk. Maximum ha elmegyünk kamiont pakolni.

Utóirat:

Na és igen, még valami: innen üzenem a Postának, és az imádott postásomnak, hogy nem, nem ment el a kedvem a külföldi vásárlástól. Innentől már juszt sem teszek le a hobbimról. Különben meg miről is írnék nektek 🙂

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!